DODATEK WĘGLOWY
DODATEK WĘGLOWY
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego można składać do końca listopada br. w MOPS w Lubaczowie ul. Wyszyńskiego 4.
Wzór wniosku można pobrać tutaj /wniosek-o-wyplate-dodatku-weglowego/ lub otrzymać w wersji papierowej w siedzibie Ośrodka.
Wnioski można składać w formie tradycyjnej lub drogą elektroniczną. Dokument złożony za pomocą środków komunikacji elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelniony z wykorzystaniem profilu zaufanego. Adres do doręczeń elektroniecznych należy wyszukać poprzez wpisanie w ePUAP , w pozycji "Znajdź urząd, w którym chcesz załatwic sprawę" nazwy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie. Wnioski przesłane na zwykły adres email pozostawia się bez rozpatrzenia (art.63 § 1 KPA).
Świadczenie przysługuje gdy głównym źródłem ogrzewania jest urządzenie grzewcze zużywające paliwo stałe tj. węgiel kamienny, brykiet lub pelet zawierające co najmniej 85% węgla kamiennego.
Każdy wniosek będzie weryfikowany w szczególności w zakresie zgłoszenia lub wpisania głównego źródła ogrzewania w centralnej ewidencji emisyjności budynków.
Informacja o przyznaniu dodatku będzie przesyłana na podany we wniosku adres poczty elektronicznej lub możliwa do odbioru w MOPS. Nie odebranie w/w informacji nie wstrzyma wypłaty dodatku.
Odmowa przyznania dodatku lub rozstrzygnięcie w sprawie nienależnie pobranego dodatku następuje przez wydanie decyzji administracyjnej.