Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

ZAPROSZENIE OFERTOWE NA REALIZACJĘ KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNYCH

K.271.8.2020                                                                                    Lubaczów, 29.05.2020 r.


 

Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego w projekcie ,,Działamy profesjonalnie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego na przeprowadzenie indywidualnych oraz grupowych konsultacji psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie będących uczestnikami projektu „Działamy profesjonalnie” - łącznie 210 godzin dydaktycznych konsultacji.


 

Uzasadnienie

Przyczyna unieważnienia postepowania: Zamawiający informuje, że w terminie wskazanym w Zapytaniu Ofertowym nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie usługi.

 

 

Kierownik MOPS w Lubaczowie

Renata Meder

 

K.271.8.2020                                                                             Lubaczów, 15.05.2020 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w związku z realizowanym projektem „Działamy profesjonalnie” finansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna zaprasza do składania ofert cenowych na usługę poradnictwa (konsultacji) psychologicznych dla pracowników Ośrodka.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 37-600 Lubaczów

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie jest prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 z zastosowaniem zapisów Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych i Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubaczowie

III. SPOSÓB PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU:

  1. Siedziba zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 4 – tablica ogłoszeń

  2. Strona internetowa Zamawiającego: http://www.mopslubaczow.naszops.pl

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych oraz grupowych konsultacji psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie będących uczestnikami projektu „Działamy profesjonalnie” - łącznie 210 godzin dydaktycznych konsultacji w celu podniesienia poziomu pracy socjalnej i poprawy jakości wsparcia udzielanego klientom:

  1. Tematyka indywidualnych konsultacji/poradnictwa:

a/ indywidualna diagnoza psychologiczna każdego pracownika, w następujących obszarach: osobowość, motywacja, poczucie sensu i celu w życiu, przekonania o sobie, relacje z innymi ludźmi,

b/ rozeznanie możliwości pracownika socjalnego i dopasowanie ich do rodzaju wykonywanej pracy,

c/ stworzenie Indywidualnej Diagnozy Psychologicznej dla każdego uczestnika projektu.

 

  1. Tematyka konsultacji grupowych:

a/ kontakt z osobą uzależnioną: zdobycie/pogłębienie wiadomości z zakresu uzależnień, współuzależnienia oraz umiejętności kontaktu z osobą uwikłaną w problem alkoholowy. Trenowanie umiejętności kontaktu z osobą uzależnioną i współuzależnioną. Zwiększenie praktycznych umiejętności motywowania do terapii osoby uzależnionej i współuzależnionej. Poznanie mechanizmów funkcjonowania rodziny z problemem alkoholowym. Zwiększenie umiejętności budowania kontaktu z osobą uzależnioną i współuzależnioną. Zwiększenie umiejętności praktycznych w zakresie motywowania osób uzależnionych do terapii,

b/ psychoedukacja w zakresie udzielania pomocy w interwencjach kryzysowych: podstawy psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, diagnozowanie rodzin, planowanie pomocy w oparciu o różne narzędzia diagnostyczne i teorię przywiązania, związek teorii przywiązania z przeciwdziałaniem przemocy domowej, komunikacja bez przemocy,

c/ interwencja w sytuacjach kataklizmów i katastrof, w tym trauma masowa,

d/ pomoc klientowi z zaburzeniami psychicznymi: psychopatologia (przyczyny chorób psychicznych, rodzaje i objawy chorób psychicznych), zasady zachowania się i udzielania wsparcia osobom przejawiającym symptomy zaburzeń psychicznych oraz innych dysfunkcji utrudniających kontakt.

 

V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY

Wykonawca zobowiązany jest do:

  • zapewnienia sali szkoleniowej wyposażonej w tablicę flipchart oraz sprzęt multimedialny (tj. rzutnik) zlokalizowanej na terenie Lubaczowa, catering dla uczestników szkolenia, bufet kawowy,

  • zapewnienia dydaktycznego i merytorycznego opracowania oraz wydruku materiałów wraz z kopią dla Zamawiającego,

  • zamieszczenia logotypów na materiałach dydaktycznych (skryptach) informujących, że konsultacje w ramach projektu "Działamy profesjonalnie” są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; Oś priorytetowa: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działania: 2.5 Skuteczna pomoc społeczną,

  • wykonania zaświadczeń dla uczestników konsultacji oraz sporządzenia z nich kopii dla Zamawiającego. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POWER oraz powinny zawierać opis, że konsultacje są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój,

  • sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji z udzielanych konsultacji:

a/ Indywidualnej Diagnozy Pracownika,

b/ zestawienia pracy osoby prowadzącej konsultacje, zawierającego: datę, wymiar godzin i tematykę zajęć oraz podpis osoby prowadzącej,

c/ listę obecności osób biorących udział w konsultacjach,

d/ listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych przez osoby uczestniczące w konsultacjach

e/ listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez osoby uczestniczące w konsultacjach.

Wzory ww. dokumentów Zamawiający dostarczy Wykonawcy.


 

VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Od czerwca 2020 r. do czerwca 2021 r.


 

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Dysponowanie personelem niezbędnym do realizacji zamówienia spełniającym łącznie warunki:

a/ wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek psychologia,

b/ min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie psychologa, udokumentowane referencjami przeprowadzenie min. 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej - warunek doświadczenia osoby zdolnej do wykonania zamówienia musi zostać wykazany w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

c/ uprawnienia i umiejętności do przeprowadzania badań, testów psychologicznych wykorzystywanych w diagnozowaniu potencjału społecznego, relacji interpersonalnych, procesów poznawczych i formułowania wniosków i opinii,

d/ pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

f/ stan zdrowia pozwalający na wykonywanie usługi objętej przedmiotem zamówienia.

  1. Dostarczenie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. VII ust. 1 zapytania ofertowego Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest załączyć oświadczenie zawarte w treści oferty.

 

VIII. POWODY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:

Wykluczeniu z postępowania podlegają podmioty, które są powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a/ uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b/ posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO

c/ pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

d/ pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IX. PROCEDURA BADANIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

  1. Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

  1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:

a/ CV,

b/ zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust.1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) np. klauzula zamieszczona w CV,

c/ kopii dyplomów potwierdzających wykształcenie,

d/ kopii referencji potwierdzających przeprowadzenie min. 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej lub takiej liczby godzin, która została wykazana w ofercie

 

Dokumentów nie należy składać wraz z ofertą.

 

Kserokopie ww. dokumentów powinny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i podpisem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny wiarygodności ofert przedstawionych przez Oferentów: dokumentów, oświadczeń, danych i informacji.

 

Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza nie dostarczy wymaganych dokumentów lub dokumenty te nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wykluczy takiego wykonawcę i będzie badać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

 

Dopuszcza się przesłanie droga elektroniczną skanów wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

 

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane drogą elektroniczną.

  2. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej.

  3. Na każdym etapie postępowania przed terminem składania ofert Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający może udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później przed upływem terminu składania ofert, jeżeli będzie to możliwe.

  4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępniana na stronie internetowej, prowadzonego postępowania.

 

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.

 

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:

 

  1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia pn.: FORMULARZ OFERTOWY.

  2. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia o zamówieniu.

  3. Oferta zawiera wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje, zawarte w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu.

  4. Oferta stanowi oświadczenie woli Wykonawcy. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie Wykonawca przyjmuje warunki ogłoszenia o zamówieniu, akceptuje bez zastrzeżeń przedmiot zamówienia oraz 30-dniowy termin związania ofertą.

  5. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w języku innym niż język polski.

  6. Ofertę można złożyć w jednej z form tj.:

a/ w formie pisemnej (osobiście lub przez wysłanie na adres poczty Zamawiającego) lub

b/ formie elektronicznej (skan z podpisami Wykonawcy) mailem na adres: kierownik@mops.lubaczow.pl

Oferta oraz wszystkie wymagane oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane, w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą (np. czytelnie lub parafowane i opatrzone imienną pieczęcią), przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy

  1. Przy sporządzaniu oferty, oświadczeń i dokumentów, dla których Zamawiający przygotował druki należy kierować się tymi drukami.

  2. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp., musi być parafowane przez Wykonawcę (uprawnione do reprezentacji osoba/y, które podpisały ofertę).

  3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

XIII. TERMIN SKŁADANIA

 

Oferty należy składać do dnia 28.05.2020 r. do godziny 12:00.

 

XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.

 

XV. KRYTERIA OCENY OFERTY:

 

  1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a/ cena waga max. 60/100 pkt.

b/ doświadczenie psychologa/liczba godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej - waga max 40/100 pkt.

 

Kryterium cena – będzie obliczane wg wzoru:

 

najniższa cena

 

Liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60 pkt.

 

cena badanej oferty

 

 

Kryterium doświadczenie psychologa/ liczba godzin poradnictwa i lub/konsultacji/ terapii psychologicznej– będzie obliczane wg wzoru:

 

 

Doświadczenie psychologa w badanej ofercie

Liczba punktów = ----------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.

Największe wykazane doświadczenie psychologa

spośród złożonych ofert

 

c/ doświadczenie psychologa w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie,

d/ w kryterium doświadczenie psychologa punktowane będzie doświadczenie powyżej minimum dotyczącego ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa i lub/konsultacji/ terapii psychologicznej w tj.: powyżej 100 godzin,

e/ maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który posiada największe doświadczenie,

f/ wykazanie tylko 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej oznacza uzyskanie 0 punktów.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku sumowania punków w kryteriach oceny ofert i doświadczenie psychologa, -odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym ogłoszeniu.

  2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

  3. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie:

a/ oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

b/ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie Projektu.

 

XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

  1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do:

a/ złożenia Zamawiającemu: właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej lub dowodu osobistego,

b/ przedłożenia do wglądu oryginałów wszelkich dokumentów złożonych na potrzeby niniejszego postępowania,

c/ podania Zamawiającemu obowiązującej dla wykonywanych usług stawki podatku Vat- jeśli dotyczy.

  1. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Renata Meder - tel. 16 632 91 65, e-mail: kierownik@mops.lubaczow.pl.

  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy:

a/ nie wpłynie żadna oferta,

b/ wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu ze względu na niegodność z treścią niniejszego ogłoszenia lub zawiera błędy formalne lub wady prawne,

c/ wszyscy Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu ze względu na niespełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. VII ogłoszenia,

d/ oferta najkorzystniejsza przewyższy możliwości finansowe Zamawiającego,

e/ postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,

f/ w przypadku nie przyznania Zamawiającemu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

  1. Informację o wyniku postępowania Zamawiający upubliczni w taki sam sposób jak przedmiotowe ogłoszenie.

  2. Z przeprowadzonego i zakończonego postępowania zostanie sporządzony protokół, który jest jawny.

 

XVII. Załącznik do ogłoszenia:

FORMULARZ OFERTOWY

https://mopslubaczow.naszops.pl/pliki/plik/formularz-oferty-na-realizacje-konsultacji-psychologicznych-1589531363.doc

 

 

Renata Meder

Kierownik MOPS w Lubaczowie

 

 

 


K.271.5.2020                   Lubaczów, 8.05.2020 r.


 

Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego w projekcie ,,Działamy profesjonalnie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego na przeprowadzenie indywidualnych oraz grupowych konsultacji psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie będących uczestnikami projektu „Działamy profesjonalnie” - łącznie 210 godzin dydaktycznych konsultacji.


 

Uzasadnienie

Przyczyna unieważnienia postepowania: Zamawiający informuje, że w terminie wskazanym w Zapytaniu Ofertowym nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie usługi.

 

 

Kierownik MOPS w Lubaczowie

Renata Meder

 

 

 

K.271.5.2020                                                                      Lubaczów, 21.04.2020 r.


 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w związku z realizowanym projektem „Działamy profesjonalnie” finansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna zaprasza do składania ofert cenowych na usługę poradnictwa (konsultacji) psychologicznych dla pracowników Ośrodka.

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 37-600 Lubaczów

Il. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie jest prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 z zastosowaniem zapisów Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych i Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubaczowie

III. SPOSÓB PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU:

  1. Siedziba zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 4 – tablica ogłoszeń

  2. Strona internetowa Zamawiającego: http://www.mopslubaczow.naszops.pl

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych oraz grupowych konsultacji psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie będących uczestnikami projektu „Działamy profesjonalnie” - łącznie 210 godzin dydaktycznych konsultacji w celu podniesienia poziomu pracy socjalnej i poprawy jakości wsparcia udzielanego klientom:

  1. Tematyka indywidualnych konsultacji/poradnictwa:

  1. indywidualna diagnoza psychologiczna każdego pracownika, w następujących obszarach: osobowość, motywacja, poczucie sensu i celu w życiu, przekonania o sobie, relacje z innymi ludźmi,

  2. rozeznanie możliwości pracownika socjalnego i dopasowanie ich do rodzaju wykonywanej pracy,

  3. stworzenie Indywidualnej Diagnozy Psychologicznej dla każdego uczestnika projektu.

 

  1. Tematyka konsultacji grupowych:

  1. kontakt z osobą uzależnioną: zdobycie/pogłębienie wiadomości z zakresu uzależnień, współuzależnienia oraz umiejętności kontaktu z osobą uwikłaną w problem alkoholowy. Trenowanie umiejętności kontaktu z osobą uzależnioną i współuzależnioną. Zwiększenie praktycznych umiejętności motywowania do terapii osoby uzależnionej i współuzależnionej. Poznanie mechanizmów funkcjonowania rodziny z problemem alkoholowym. Zwiększenie umiejętności budowania kontaktu z osobą uzależnioną i współuzależnioną. Zwiększenie umiejętności praktycznych w zakresie motywowania osób uzależnionych do terapii,

  2. psychoedukacja w zakresie udzielania pomocy w interwencjach kryzysowych: podstawy psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej, przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, diagnozowanie rodzin, planowanie pomocy w oparciu o różne narzędzia diagnostyczne i teorię przywiązania, związek teorii przywiązania z przeciwdziałaniem przemocy domowej, komunikacja bez przemocy,

  3. interwencja w sytuacjach kataklizmów i katastrof, w tym trauma masowa,

  4. pomoc klientowi z zaburzeniami psychicznymi: psychopatologia (przyczyny chorób psychicznych, rodzaje i objawy chorób psychicznych), zasady zachowania się i udzielania wsparcia osobom przejawiającym symptomy zaburzeń psychicznych oraz innych dysfunkcji utrudniających kontakt.

 

V. OBOWIĄZKI WYKONAWCY

Wykonawca zobowiązany jest do:

  • zapewnienia sali szkoleniowej wyposażonej w tablicę flipchart oraz sprzęt multimedialny (tj. rzutnik) zlokalizowanej na terenie Lubaczowa, catering dla uczestników szkolenia, bufet kawowy,

  • zapewnienia dydaktycznego i merytorycznego opracowania oraz wydruku materiałów wraz z kopią dla Zamawiającego,

  • zamieszczenia logotypów na materiałach dydaktycznych (skryptach) informujących, że konsultacje w ramach projektu "Działamy profesjonalnie” są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; Oś priorytetowa: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działania: 2.5 Skuteczna pomoc społeczną,

  • wykonania zaświadczeń dla uczestników konsultacji oraz sporządzenia z nich kopii dla Zamawiającego. Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POWER oraz powinny zawierać opis, że konsultacje są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój,

  • sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji z udzielanych konsultacji:

  1. Indywidualnej Diagnozy Pracownika,

  2. zestawienia pracy osoby prowadzącej konsultacje, zawierającego: datę, wymiar godzin i tematykę zajęć oraz podpis osoby prowadzącej,

  3. listę obecności osób biorących udział w konsultacjach,

  4. listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych przez osoby uczestniczące w konsultacjach

  5. listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez osoby uczestniczące w konsultacjach.

Wzory ww. dokumentów Zamawiający dostarczy Wykonawcy.


 

VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Od maja 2020 r. do czerwca 2021 r.


 

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Dysponowanie personelem niezbędnym do realizacji zamówienia spełniającym łącznie warunki:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek psychologia,

  2. min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie psychologa, udokumentowane referencjami przeprowadzenie min. 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej - warunek doświadczenia osoby zdolnej do wykonania zamówienia musi zostać wykazany w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  3. uprawnienia i umiejętności do przeprowadzania badań, testów psychologicznych wykorzystywanych w diagnozowaniu potencjału społecznego, relacji interpersonalnych, procesów poznawczych i formułowania wniosków i opinii,

  4. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

  6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie usługi objętej przedmiotem zamówienia.

  1. Dostarczenie oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:

 

W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. VII ust. 1 zapytania ofertowego Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest załączyć oświadczenie zawarte w treści oferty.

 

VIII. POWODY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:

Wykluczeniu z postępowania podlegają podmioty, które są powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO

  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IX. PROCEDURA BADANIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

  1. Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

  1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:

    1. CV,

    2. zgody na przetwarzanie danych osobowych na podstawie art. 6 ust.1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) np. klauzula zamieszczona w CV,

    3. kopii dyplomów potwierdzających wykształcenie,

    4. kopii referencji potwierdzających przeprowadzenie min. 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej lub takiej liczby godzin, która została wykazana w ofercie

 

Dokumentów nie należy składać wraz z ofertą.

 

Kserokopie ww. dokumentów powinny być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i podpisem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny wiarygodności ofert przedstawionych przez Oferentów: dokumentów, oświadczeń, danych i informacji.

 

Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza nie dostarczy wymaganych dokumentów lub dokumenty te nie potwierdzą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wykluczy takiego wykonawcę i będzie badać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

 

Dopuszcza się przesłanie droga elektroniczną skanów wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

 

  1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane drogą elektroniczną.

  2. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej.

  3. Na każdym etapie postępowania przed terminem składania ofert Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający może udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później przed upływem terminu składania ofert, jeżeli będzie to możliwe.

  4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępniana na stronie internetowej, prowadzonego postępowania.

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:

 

  1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia pn.: FORMULARZ OFERTOWY.

  2. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia o zamówieniu.

  3. Oferta zawiera wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje, zawarte w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu.

  4. Oferta stanowi oświadczenie woli Wykonawcy. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie Wykonawca przyjmuje warunki ogłoszenia o zamówieniu, akceptuje bez zastrzeżeń przedmiot zamówienia oraz 30-dniowy termin związania ofertą.

  5. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w języku innym niż język polski.

  6. Ofertę można złożyć w jednej z form tj.:

  1. w formie pisemnej (osobiście lub przez wysłanie na adres poczty Zamawiającego) lub

  2. w formie elektronicznej (skan z podpisami Wykonawcy) mailem na adres: kierownik@mops.lubaczow.pl

Oferta oraz wszystkie wymagane oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane, w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą (np. czytelnie lub parafowane i opatrzone imienną pieczęcią), przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy

  1. Przy sporządzaniu oferty, oświadczeń i dokumentów, dla których Zamawiający przygotował druki należy kierować się tymi drukami.

  2. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp., musi być parafowane przez Wykonawcę (uprawnione do reprezentacji osoba/y, które podpisały ofertę).

  3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

  1. TERMIN SKŁADANIA

 

Oferty należy składać do dnia 07.05.2020 r. do godziny 12:00.

 

 

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę ofertową za wykonanie zamówienia tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERTY:

 

  1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. cena waga max. 60/100 pkt.

  2. doświadczenie psychologa/liczba godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej - waga max 40/100 pkt.

 

Kryterium cena – będzie obliczane wg wzoru:

 

najniższa cena

 

Liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60 pkt.

 

cena badanej oferty

 

 

Kryterium doświadczenie psychologa/ liczba godzin poradnictwa i lub/konsultacji/ terapii psychologicznej– będzie obliczane wg wzoru:

 

 

 

 

 

Doświadczenie psychologa w badanej ofercie

Liczba punktów = ----------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt.

Największe wykazane doświadczenie psychologa

spośród złożonych ofert

  1. doświadczenie psychologa w kryterium oceny ofert weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w ofercie,

  2. w kryterium doświadczenie psychologa punktowane będzie doświadczenie powyżej minimum dotyczącego ilości przeprowadzonych godzin poradnictwa i lub/konsultacji/ terapii psychologicznej w tj.: powyżej 100 godzin,

  3. maksymalną ilość punktów w tym kryterium otrzyma Wykonawca, który posiada największe doświadczenie,

  4. wykazanie tylko 100 godzin poradnictwa i lub/konsultacji/terapii psychologicznej oznacza uzyskanie 0 punktów.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku sumowania punków w kryteriach oceny ofert i doświadczenie psychologa, -odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym ogłoszeniu.

  2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

  3. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, w szczególności w zakresie:

  1. oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

  2. pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie Projektu.

 

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

  1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. złożenia Zamawiającemu: właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej lub dowodu osobistego,

  2. przedłożenia do wglądu oryginałów wszelkich dokumentów złożonych na potrzeby niniejszego postępowania,

  3. podania Zamawiającemu obowiązującej dla wykonywanych usług stawki podatku Vat- jeśli dotyczy.

  1. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Renata Meder - tel. 16 632 91 65, e-mail: kierownik@mops.lubaczow.pl.

  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy:

  1. nie wpłynie żadna oferta,

  2. wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu ze względu na niegodność z treścią niniejszego ogłoszenia lub zawiera błędy formalne lub wady prawne,

  3. wszyscy Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu ze względu na niespełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. VII ogłoszenia,

  4. oferta najkorzystniejsza przewyższy możliwości finansowe Zamawiającego,

  5. postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy,

  6. w przypadku nie przyznania Zamawiającemu środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

  1. Informację o wyniku postępowania Zamawiający upubliczni w taki sam sposób jak przedmiotowe ogłoszenie.

  2. Z przeprowadzonego i zakończonego postępowania zostanie sporządzony protokół, który jest jawny.

 

  1. Załącznik do ogłoszenia:

FORMULARZ OFERTOWY

 

Renata Meder

Kierownik MOPS w Lubaczowie

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Formularz oferty
    Utworzono dnia 21.04.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny