Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

ZAPYTANIA OFERTOWE

K.271.4.2022                                                                                                       Lubaczów, dnia 30.12.2022 r.

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Numer sprawy: K.271.4.2022

Nazwa zadania: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

 

  1. Działając na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto. (Zarządzenie nr 2/2021 Kierownika MOPS w Lubaczowie) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia Wykonawcę:

 

EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.

Ul. Hetmańska 62/3

35-078 Rzeszów

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym . Cena wybranej oferty mieści się w kwocie jaką Zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia. Wybrana oferta uzyskała największą liczbę punktów po zsumowaniu punków przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny.

 

Powyższa oferta, złożona została na kwotę: 85.968 i otrzymały łączną najwyższą liczbę punktów: 100.

 

W prowadzonym postepowaniu złożono następujące oferty:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena (brutto)

Pkt. w kryt. cena

Pkt. w kryt. Doświadczenie kadry (liczba zrealizowanych usług – w godzinach)

Łączna punktacja

Doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych)

1.

JĘZYKI ŚWIATA”

Ul. Sienkiewicza 49

15-002 Białystok

192.240,00 zł

26,83 pkt

0,24 pkt

 

27,07 pkt

 

287 godzin usług

2

EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.

Ul. Hetmańska 62/3

35-078 Rzeszów

 

85.968,00 zł

60 pkt

40 pkt

 

100 pkt

 

48.079 godzin usług

 

  1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na podstawie Regulaminu udzielania za zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto.

 

                                                                                                                                                                      Kierownik MOPS Lubaczów

                                                                                                                                                                                 Renata Meder

 

 

 

Lubaczów, 27.12.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/2022

o wartości poniżej 130.000 zł netto

 

na realizację zadania: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi”

 

Ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) nie będą stosowane.

I. Zamawiający:

Gmina Miejska – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie,

ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4 , 37-600 Lubaczów,

woj. podkarpackie

tel. (16) 632 91 65, e-mail: biuro@mops.lubaczow.pl

osoba do kontaktu:– Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie - Renata Meder

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

         ​1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu osób z zaburzeniami psychicznymi”

         ​2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu (6) osób z zaburzeniami psy-chicznymi w wymiarze łącznym 2.160 godzin w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji.

 

3. Specjalistyczne usługi opiekuńcze obejmują:

 

1) Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:

a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:

  • samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w

tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,

  • dbałość o higienę i wygląd,

  • utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społeczności lokalną,

  • wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,

  • korzystanie z usług różnych instytucji;

b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:

  • pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych,

  • poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,

  • ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,

  • doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,

  • kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,

  • współpraca z rodziną, kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,

c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:

  • w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,

  • w wypełnieniu dokumentów urzędowych,

d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:

  • w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,

  • w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,

  • w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z

pracodawcą,

w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,

e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:

  • nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,

  • pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,

  • zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie

  • finansowe,

2). pielęgnację – jako wspieranie procesu leczenia, w tym:

a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,

b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,

c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,

d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych

ich stosowania,

e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu

środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w

utrzymaniu higieny,

f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,

g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;

3). rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:

a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,

b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;

4). pomoc mieszkaniową, w tym:

a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,

b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,

c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;

5). zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.

 

4. Wymagana dokumentacja z realizacji usług:

Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dokumentacji:

- miesięcznego harmonogramu świadczenia usług – do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usług,

- rozliczenia za każdy miesiąc świadczonych usług w formie faktury wraz z załącznikami:

  • szczegółowe rozliczenie usług, zawierające:

1) imienny wykaz osób, którym świadczono usługi,

2) nr decyzji administracyjnej przyznającej usługi,

3) miesięczną liczbę godzin usług przyznanych decyzją administracyjną

4) miesięczną liczbę godzin usług faktycznie wykonanych

  • rozliczenie zbiorcze, zawierające:

1) rodzaj usług,

2) liczbę osób objętych pomocą,

3) łączną liczbę godzin wykonanych usług,

  • wykaz osób, u których usługi nie były świadczone zgodnie z decyzją, z podaniem przyczyn uniemożliwiających realizację usług w pełnym zakresie.

 

5. Zamawiający zastrzega, że ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia podana liczba osób i godzin, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.

 

6. Każdorazowe przyznanie świadczenia w postaci specjalistycznych usług opiekuńczych odbywać się będzie na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie. Wykonawca otrzyma wykaz osób wraz z adresem zamieszkania, terminem przyznania usług i ilością godzin do zrealizowania.

 

7. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie, co miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie nastąpi do dnia 29.12.2023 r.

 

8. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MOPS w Lubaczowie. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączoną dokumentacją, o której mowa w rozdziale II ust.4

 

9. Zamawiający zobowiązany będzie niezwłocznie informować Wykonawcę o każdej zmianie decyzji, o której mowa w punkcie: 4Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

 

10. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

 

11. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

W niniejszym postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Osoba świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi musi spełniać wymagania zawarte w §3 Rozporządzenia MPS z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, tj.:

a) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć specjalistyczne usługi.

 

b) wykaże co najmniej półroczny staż w jednej z następujących placówek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej placówce niż wymienione wyżej świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z za-burzeniami psychicznymi.

2). Wykonawca posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia

12. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce zamieszkania świadczeniobiorcy

13. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 5 do zapytania).

 

IIISposób przygotowania oferty.

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania;

  2. oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 2 do zapytania;

  3. wykaz osób realizujących usługę – załącznik nr 3 do zapytania;

  4. wykaz zrealizowanych godzin SUO – doświadczenie – załącznik nr 4 do zapytania;

5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

6) w przypadku podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej;

7) kopia statutu (jeżeli dotyczy).

2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty lub oświadczenia przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w innym złożonym wraz z ofertą dokumencie, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

3. Zaoferowana w ofercie cena jednostkowa musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego zapytania, w tym wszelkie składki, opłaty i podatki, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.

 

IV. Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Ofertę należy złożyć;

  • osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich lub

  • drogą pocztową na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4; 37-600 Lubaczów, w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu osób z zaburzeniami psychicznymi” – zapytanie ofertowe na 2023 r.” lub

  • e-mailem na adres: biuro@mops.lubaczow.pl.pl – w temacie wpisać: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” – zapytanie ofertowe na 2023 r.” – przesłane zeskanowane dokumenty należy zabezpieczyć hasłem, hasło podać telefonicznie lub w osobnym e-mailu.

2. Ofertę można składać w terminie do dnia 30 grudnia 2022 r. (piątek) do godz.10.00. (w przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do tut. Ośrodka)

3. Oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez otwierania.

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 grudnia 2022 r. o godz. 11.00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4; 37-600 Lubaczów

5. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie: Renata Meder – Kierownik MOPS w Lubaczowie tel. 16 632 91 65 e-mail: kierownik@mops.lubaczow.pl; lub Edyta Kopańska - Inspektor, tel. 16 632 90 45 email:e.kopanska@lubaczow.pl

V. Ocena ofert:

1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

a) cena ofertowa: 60%

Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

KC = najniższa cena z rozpatrywanych ofert ( brutto) ------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%

cena badanej oferty ( brutto)

 

b) doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

liczba zrealizowanych godzin w ofercie ocenianej

KD= ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%

Najwyższa liczba zrealizowanych godzin w ocenianych ofertach

 

2. Całkowita liczba punktów (C), jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:

C=C1+C2

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans (najwięcej) punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.

6. Wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w wyznaczonym terminie zostaną poinformowani o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej MOPS w Lubaczowie.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania a także do pozostawienia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty na każdym etapie bez ponoszenia konsekwencji i bez podania przyczyny.

 

Kierownik

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 

w Lubaczowie

 

Renata Meder

Pliki do pobrania:

Znajdują się na dole strony!

 

 

 

 

Lubaczów 23.12.2022 r.

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zamówienia

 

Zamawiający Zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego którego przedmiotem realizacja zadania : "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi".

 

Postępowanie unieważnia się na podstawie rozdziału V pkt 8 Zapytania ofertowego NR 3/2022 z dnia 12.12.2022 r. w którym Zamawiający zastrzegł sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

                                                                                                                       Kierownik Ośrodka

                                                                                                                          Renata Meder

 

 

 

Lubaczów, 12.12.2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3/2022

o wartości poniżej 130.000 zł netto

 

na realizację zadania: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi”

 

Ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) nie będą stosowane.

I. Zamawiający:

Gmina Miejska – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie,

ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4 , 37-600 Lubaczów,

woj. podkarpackie

tel. (16) 632 91 65, e-mail: biuro@mops.lubaczow.pl

osoba do kontaktu:– Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie - Renata Meder

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 

         ​1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu osób z zaburzeniami psychicznymi”

         ​2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu (6) osób z zaburzeniami psy-chicznymi w wymiarze łącznym 2.160 godzin w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji.

 

3. Specjalistyczne usługi opiekuńcze obejmują:

 

1) Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:

a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:

  • samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w

tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,

  • dbałość o higienę i wygląd,

  • utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społeczności lokalną,

  • wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,

  • korzystanie z usług różnych instytucji;

b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:

  • pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych,

  • poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,

  • ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,

  • doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,

  • kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,

  • współpraca z rodziną, kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,

c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:

  • w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,

  • w wypełnieniu dokumentów urzędowych,

d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:

  • w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,

  • w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,

  • w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z

pracodawcą,

w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,

e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:

  • nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,

  • pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,

  • zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie

  • finansowe,

2). pielęgnację – jako wspieranie procesu leczenia, w tym:

a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,

b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,

c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,

d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych

ich stosowania,

e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu

środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w

utrzymaniu higieny,

f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,

g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;

3). rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:

a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,

b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;

4). pomoc mieszkaniową, w tym:

a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,

b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,

c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;

5). zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.

 

4. Wymagana dokumentacja z realizacji usług:

Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dokumentacji:

- miesięcznego harmonogramu świadczenia usług – do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usług,

- rozliczenia za każdy miesiąc świadczonych usług w formie faktury wraz z załącznikami:

  • szczegółowe rozliczenie usług, zawierające:

1) imienny wykaz osób, którym świadczono usługi,

2) nr decyzji administracyjnej przyznającej usługi,

3) miesięczną liczbę godzin usług przyznanych decyzją administracyjną

4) miesięczną liczbę godzin usług faktycznie wykonanych

  • rozliczenie zbiorcze, zawierające:

1) rodzaj usług,

2) liczbę osób objętych pomocą,

3) łączną liczbę godzin wykonanych usług,

  • wykaz osób, u których usługi nie były świadczone zgodnie z decyzją, z podaniem przyczyn uniemożliwiających realizację usług w pełnym zakresie.

 

5. Zamawiający zastrzega, że ze względu na szczególny charakter przedmiotu zamówienia podana liczba osób i godzin, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia.

 

6. Każdorazowe przyznanie świadczenia w postaci specjalistycznych usług opiekuńczych odbywać się będzie na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej wydanej przez Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie. Wykonawca otrzyma wykaz osób wraz z adresem zamieszkania, terminem przyznania usług i ilością godzin do zrealizowania.

 

7. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie, co miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie nastąpi do dnia 29.12.2023 r.

 

8. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MOPS w Lubaczowie. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączoną dokumentacją, o której mowa w rozdziale II ust.4

 

9. Zamawiający zobowiązany będzie niezwłocznie informować Wykonawcę o każdej zmianie decyzji, o której mowa w punkcie: 4Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

 

10. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

 

11. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

W niniejszym postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Osoba świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi musi spełniać wymagania zawarte w §3 Rozporządzenia MPS z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, tj.:

a) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć specjalistyczne usługi.

 

b) wykaże co najmniej półroczny staż w jednej z następujących placówek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej placówce niż wymienione wyżej świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z za-burzeniami psychicznymi.

2). Wykonawca posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia

12. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce zamieszkania świadczeniobiorcy

13. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 5 do zapytania).

 

IIISposób przygotowania oferty.

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania;

  2. oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 2 do zapytania;

  3. wykaz osób realizujących usługę – załącznik nr 3 do zapytania;

  4. wykaz zrealizowanych godzin SUO – doświadczenie – załącznik nr 4 do zapytania;

5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

6) w przypadku podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej;

7) kopia statutu (jeżeli dotyczy).

2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty lub oświadczenia przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w innym złożonym wraz z ofertą dokumencie, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

3. Zaoferowana w ofercie cena jednostkowa musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego zapytania, w tym wszelkie składki, opłaty i podatki, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.

 

IV. Miejsce i termin złożenia oferty:

1. Ofertę należy złożyć;

  • osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich lub

  • drogą pocztową na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4; 37-600 Lubaczów, w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla sześciu osób z zaburzeniami psychicznymi” – zapytanie ofertowe na 2023 r.” lub

  • e-mailem na adres: biuro@mops.lubaczow.pl.pl – w temacie wpisać: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” – zapytanie ofertowe na 2023 r.” – przesłane zeskanowane dokumenty należy zabezpieczyć hasłem, hasło podać telefonicznie lub w osobnym e-mailu.

2. Ofertę można składać w terminie do dnia 27 grudnia 2022 r. (wtorek) do godz.10.00. (w przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczy się data i godzina wpływu do tut. Ośrodka)

3. Oferty złożone po tym terminie będą zwrócone bez otwierania.

4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 grudnia 2022 r. o godz. 11.00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaczowie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4; 37-600 Lubaczów

5. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie: Renata Meder – Kierownik MOPS w Lubaczowie tel. 16 632 91 65 e-mail: kierownik@mops.lubaczow.pl; lub Edyta Kopańska - Inspektor, tel. 16 632 90 45 email:e.kopanska@lubaczow.pl

V. Ocena ofert:

1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

a) cena ofertowa: 60%

Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

KC = najniższa cena z rozpatrywanych ofert ( brutto) ------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%

cena badanej oferty ( brutto)

 

b) doświadczenie w świadczeniu specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi

liczba zrealizowanych godzin w ofercie ocenianej

KD= ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%

Najwyższa liczba zrealizowanych godzin w ocenianych ofertach

 

2. Całkowita liczba punktów (C), jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:

C=C1+C2

3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans (najwięcej) punktów w wyżej wymienionych kryteriach.

4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.

6. Wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w wyznaczonym terminie zostaną poinformowani o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej MOPS w Lubaczowie.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania a także do pozostawienia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty na każdym etapie bez ponoszenia konsekwencji i bez podania przyczyny.

 

Kierownik

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 

w Lubaczowie

 

Renata Meder

ZAŁĄCZNIKI:

  • Wykaz osób
    Utworzono dnia 27.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Projekt umowy
    Utworzono dnia 27.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Oświadczenie
    Utworzono dnia 27.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Oferta
    Utworzono dnia 27.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Doświadczenie
    Utworzono dnia 27.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Wykaz osób
    Utworzono dnia 12.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Projekt umowy
    Utworzono dnia 12.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Oświadczenie
    Utworzono dnia 12.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Oferta
    Utworzono dnia 12.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Doświadczenie
    Utworzono dnia 12.12.2022, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny