ZAPROSZENIE OFERTOWE NA ZAKUP LAPTOPÓW
K.271.6.2020 Lubaczów, 15.05.2020 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego w projekcie ,,Działamy profesjonalnie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi Priorytetowej Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5 Skuteczna pomoc społeczna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego na zakup i dostawę siedmiu laptopów
Uzasadnienie
Przyczyna unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w terminie wskazanym w Zapytaniu Ofertowym nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie zamówienia.
Kierownik MOPS w Lubaczowie
Renata Meder
MIEJSKI POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBACZOWIE
UL. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO 4
37-600 LUBACZÓW
ZAPYTANIE OFERTOWE NR K.271.6.2020
W związku z realizacją projektu pt.: Działamy profesjonalnie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaczowie zwany dalej „Zamawiającym”, zaprasza do składania ofert zgodnych z pkt I niniejszego zapytania ofertowego.
l. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa siedmiu laptopów o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego lub równoważnych
KOD cpv: 30213100-6 - Komputery przenośne
Il. KRYTERIA WYBORU OFERT PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
Kryterium I |
Cena łączna brutto |
100% |
Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie następujących kryteriów oceny przy założeniu: 100% 100 pkt.
Kryterium I — Cena łączna brutto: waga: 100% Sposób wyliczenia punktów: Wynik (najniższa cena brutto / cena brutto badanej oferty) x 100 pkt.
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać: 100 pkt
Podana w ofercie cena ma być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty Oferenta związane z realizacją usługi, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji powierzonego zadania, jakie poniesie Oferent z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
III. WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i adres, nr telefonu i adres e-mail;
- Datę przygotowania oferty;
- Całkowitą cenę netto i brutto;
- Datę ważności oferty;
- Datę realizacji usługi.
Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania stanowiącym załącznik nr 2
IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówień, o których mowa w pkt I ustala się na cztery tygodnie od momentu podpisania umowy.
V. KOMUNIKACJA WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest: Małgorzata Kopaczek, tel. 16 632 90 45 e-mail: m.kopaczek@mops.lubaczow.pl
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
-
Formularz oferty winien być podpisany, a wszystkie strony oferty w tym wszystkie załączniki (wypełnione tekstem) — winny być podpisanie lub parafowane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania Oferenta.
-
Zamawiający może wezwać Oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
VIll. TERMIN NADSYŁANIA OFERT
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną do dnia 12.05.2020 r. (do godz. 12) na adres: kierownik@mops.lubaczow.pl lub osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 4, 37-600 Lubaczów, pokój nr 1, do godz. 14.00
Wyłonienie najkorzystniejszej oferty nastąpi najpóźniej w dniu 12.05.2020 r. o godzinie 12:15
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty i/lub do odwołania lub zamknięcia postępowania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
X. WARUNKI ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
-
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile zmiany te wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: terminu obowiązywania umowy lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
-
Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego jest:
Załącznik nr 1 — Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 — Wzór formularza ofertowego
Kierownik MOPS w Lubaczowie