Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Rok 2021

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA Z DNIA 10.02.2021 R. ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NA DOLE STRONY.

 

K.271.1.2021                                                                                                 Lubaczów, dnia 01.03.2021 r.

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Numer sprawy: K.271.1.2021

Nazwa zadania: „SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA”

 

  1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 póżn.zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia Wykonawcę:

 

EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.

Ul. Hetmańska 62/3

35-078 Rzeszów

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w SWZ . Cena wybranej oferty mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia. Wybrana oferta uzyskała największą liczbę punktów po zsumowaniu punków przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny.

 

Powyższa oferta, złożona została na kwotę: 196 350,50 i otrzymały łączną najwyższą liczbę punktów: 95.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następującą ofertę:

 

Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena (brutto)

Pkt. w kryt. cena

Pkt. w kryt. Doświadczenie kadry (liczba zrealizowanych usług – w godzinach)

Pkt. w kryt. Ilość osób zatrudnio-nych na umowę o pracę

Łączna punktacja

Doświadczenie kadry

(liczba zrealizowanych usług – w godzinach)

Ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę

1

EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.

Ul. Hetmańska 62/3

35-078 Rzeszów

 

196 350,50 zł

60 pkt

35 pkt

0 pkt

 

95 pkt

 

32 445,50 godz.

brak

 

  1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 308 ust. 3 pkt 1)a) w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedna ofertę.

 

Kierownik

  MOPS w Lubaczowie

   mgr Renata Meder

 

Miejsce publikacji:

- strona internetowa zamawiającego: www.mopslubaczow.naszops.pl

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

K.271.1.2021                                                                Lubaczów, dnia 19.02.2021 r.


 

INFORMACJA

O KWOCIE JAKA ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


 

Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), przekazuje przed otwarciem ofert informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy pzp, pn.:


 

SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA


 

(znak sprawy: K.271.1.2021) które to otwarcie wyznaczone zostało na dzień 19.02.2021r. o godz. 12:15 Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 277 200,00 zł


 


 


 

Lubaczów, dnia 19.02.2021 r. godz. 11:50 

 

 

Kierownik

MOPS w Lubaczowie

   mgr Renata Meder

 

 

 

 

 

Miejsce publikacji niniejszej informacji :

- strona internetowa zamawiającego : www.mopslubaczow.naszops.pl

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Ogloszenie o zam6wieniu Uslugi

SPECJALISTYCZNE USt.UGI OPIEKUNCZE DLA OS68 Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA

 

 

 
   
 

 

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiajc1.cego

 

Post powanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiajqcego

1.2.) Nazwa zamawiajc1.cego: MIEJSKI OSRODEK POMOCY SPOtECZNEJ

  1. Krajowy Numer ldentyfikacyjny: REGON 005071341
  1. Adres zamawiajc1.cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kard. Stefana Wyszynskiego 4

1.5.2.) Miejscowosc: Lubacz6w

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Wojew6dztwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numertelefonu: 16 6329165

1.5.8.) Numer faksu: 16 6329045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@lubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiajc1.cego: http://www.mopslubaczow.naszops.pl

1.6.) Rodzaj zamawiajc1.cego: Zamawiajqcy publiczny - jednostka sektora finans6w publicznych - jednostka budzetowa

1.7.) Przedmiot dzialalnosci zamawiajc1.cego: Og6Ine ustugi publiczne

 
   
 

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogloszenie dotyczy:

Zam6wienia publicznego

2.2.) Ogloszenie dotyczy uslug spolecznych i innych szczeg6Inych uslug: Tak

2.3.) Nazwa zam6wienia albo umowy ramowej:

SPECJALISTYCZNE UStUGI OPIEKUNCZE DLA 0S6B Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA

2.4.) ldentyfikator postQpowania: ocds-148610-0d10a833-6c54-11 eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogloszenia: 2021/BZP 00006858/01

2.6.) Wersja ogloszenia: 01

2.7.) Data ogloszenia: 2021-02-11 14:09

2.8.) Zam6wienie albo umowa ramowa zostaly ujQte w planie postQpowan: Tak

2.9.) Numer planu postQpowan w BZP: 2021/BZP 00006610/01/P

2.10.) ldentyfikator pozycji planu postQpowan:

1.3.1 SPECJALISTYCZNE UStUGI OPIEKUNCZE DLA 0S6B Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA

2.11.) 0 udzielenie zam6wienia mogq ubiegac siQ wylqcznie wykonawcy, o kt6rych mowa wart. 94 ustawy: Nie

2.13.) 0 zam6wienie mogq ubiegac siQ wylqcznie wykonawcy, kt6rzy spelniajq warunki okreslone wart. 361 ustawy - uslugi spoleczne: Nie

2.14.) Czy zam6wienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wsp6tfinansowanego ze srodk6w Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zam6wienia wraz z podstawq prawnq

Zam6wienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

 

 
   
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIOKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postQpowania

www.mopslubaczow.naszops.pl

3.2.) Zamawiajqcy zastrzega dostQp do dokument6w zam6wienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiqzani Sq do skladania ofert, wniosk6w o dopuszczenie do udzialu w postQpowaniu, oswiadczen oraz innych dokument6w wylqcznie przy uzyciu srodk6w komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) lnformacje o srodkach komunikacji elektronicznej, przy uzyciu kt6rych zamawiajqcy bQdzie komunikowal siQ z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.)  Wymagania  techniczne  organizacyjne  dotyczqce  korespondencji elektronicznej: W post powaniu o udzielenie zam6wienia komunikacja mi dzy Zamawiajc1.cym, a Wykonawcami odbywa si przy uzyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa - MOPSLubaczow/SkrytkaESP) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e­ mail: kierownik@mops.lubaczow.pl. Wykonawca zamierzajc1.cy wzic1.6 udziat w post powaniu o udzielenie zam6wienia publicznego musi posiadac konto na ePUAP. Wykonawca posiadajc1.cy konto na ePUAP ma dost p do formularzy: ztozenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiajqcy wymaga sporzqdzenia i przedstawienia ofert przy uzyciu narzQdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzQdzi, kt6re nie Sq og6Inie dostQpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) JQzyki, w jakich mogq bye sporzqdzane dokumenty skladane w postQpowaniu: polski

3.15.) RODO (obowiqzek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporzc1.dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os6b fizycznych w zwic1.zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeptywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og6Ine rozporzqdzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuj , ze:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Lubacz6w - Miejski Osrodek Pomocy Spotecznej w Lubaczowie z siedzibq: ul. Kardynata Stefana Wyszynskiego 4, 37-600 Lubacz6w reprezentowany przez Kierownika MOPS• kontakt z lnspektorem Ochrony Danych - m.kopaczek@mops.lubaczow.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane b dq na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiqzanym z post powaniem o udzielenie zam6wienia publicznego: ,,Specjalistyczne ustugi opiekuncze dla os6b z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania " prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych b dq osoby lub podmioty, kt6rym udost pniona zostanie dokumentacja post powania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zam6wien publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,uPzp";. • Pani/Pana dane osobowe b dq przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakonczenia post powania o udzielenie zam6wienia, a jezeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje caty czas trwania umowy.• obowiqzek podania przez Paniq/Pana danych osobowych bezposrednio Pani/Pana dotyczqcych jest wymogiem ustawowym okreslonym w przepisach ustawy PZP, zwiqzanym z udziatem w post powaniu o udzielenie zam6wienia publicznego; konsekwencje niepodania okreslonych danych wynikajq z ustawy PZP; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie b dq podejmowane w spos6b zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan:e) na podstawie art. 15 RODO prawo dost pu do danych osobowych Pani/Pana dotyczqcych;f) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;g) na podstawie art. 18 RODO prawo Zqdania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzezeniem przypadk6w, o kt6rych mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***; h) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz du Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, z.e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczqcych narusza przepisy RODO;• nie przystuguje Pani/Panu:i) w zwiqzku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni cia danych osobowych;j) prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt6rym mowa wart. 20 RODO;k) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyz podstawq prawnq przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.                                                * Wyjasnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jezeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzajqcego istnieje obowiqzek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjasnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie moze skutkowac zmianq wyniku post powania o udzielenie zam6wienia publicznego ani zmianq postanowien umowy w zakresie niezgodnym z ustawq PZP oraz nie moze naruszac integralnosci protokotu oraz jego zatqcznik6w. *** Wyjasnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze srodk6w ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wazne wzgl dy interesu publicznego Unii Europejskiej lub panstwa cztonkowskiego.

 

 
   
EKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszcz ciem post powania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zam6wienia: Ustugi

4.1.4.) Zamawiajct_cy udziela zam6wienia w cz sciach, z kt6rych kai:da stanowi przedmiot odr bnego post powania: Nie

4.1.8.) Moi:liwe jest sktadanie ofert cz sciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiajct_cy uwzgl dnia aspekty spoteczne, srodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zam6wienia: Nie

4.2. lnformacje szczeg6towe odnoszct_ce si    do przedmiotu zam6wienia: 4.2.2.) Kr6tki opis przedmiotu zam6wienia

A. Zam6wienie podstawowe:Szacunkowa liczba os6b korzystajqcych z ww. ustug:

 

16Szacunkowa liczba godzin ustug w 2021: 5.531B. Zam6wienie powtarzajqce si    - zam6wienie, o kt6rych mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 uPzp:Szacunkowa liczba os6b korzystajqcych z ww. ustug: 5Szacunkowa liczba godzin ustug w 2021: 1.7295.1. Przedmiotem zam6wienia jest swiadczenie specjalistycznych ustug opiekunczych w miejscu zamieszkania dla os6b z zaburzeniami psychicznymi:1) Uczenie i rozwijanie umiej tnosci niezb dnych do samodzielnego zycia2) piel gnacja - jako wspieranie procesu leczenia,3) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobj tym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o swiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze srodk6w publicznych,4) pomoc mieszkaniowa, 5) zapewnienie dzieciom i mtodziezy z zaburzeniami psychicznymi dost pu do zaj c rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjqtkowych przypadkach, jezeli nie majq mozliwosci uzyskania dost pu do zaj c, o kt6rych mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego.na podstawie: a) art. 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685),b) art. 18 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spotecznej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876),c) Rozporzctdzenia Ministra Polityki Spotecznej z dnia 22 wrzesnia 2005 r. w sprawie specjalistycznych ustug opiekunczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z p6zn. zm.)

4.2.6.) Gt6wny kod CPV: 85140000-2 - R6zne ustugi w dziedzinie zdrowia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Ustugi opieki spotecznej dla os6b starszych 85311200-4 - Ustugi opieki spotecznej dla os6b niepetnosprawnych 85312100-0 - Ustugi opieki dziennej

4.2.8.) Zam6wienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zam6wienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiajq_cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiajq_cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zam6wien na podobne ustugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkosc lub zakres oraz warunki zam6wien na podobne ustugi lub roboty budowlane: Zamawiajqcy przewiduje mozliwosc udzielenia zam6wienia polegajqcego na powt6rzeniu podobnych ustug o kt6rych mowa wart. 305 ust. 1 w zwiqzku z art. 214 ust. 1, pkt 7 uPzp, szacunkowa liczba os6b korzystajqcych z ww. ustug: 5Szacunkowa liczba godzin ustug w 2021: 1.729

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Spos6b oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Spos6b okreslania wagi kryteri6w oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakosciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doswiadczenie

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiajqcy okresla aspekty spoteczne, srodowiskowe lub innowacyjne, :zqda etykiet lub stosuje rachunek koszt6w cyklu zycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

 

 
   
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiajqcy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziatu w postQpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunk6w udziatu w postQpowaniu.

1.1. zdolnosci do wyst powania w obrocie gospodarczym: Zamawiajqcy nie precyzuje w tym zakresie wymagari, kt6rych spetnianie Wykonawca zobowiqzany jest wykazac w spos6b szczeg6Iny. Za spetniajqcych ten warunek zamawiajqcy uzna wykonawc6w, kt6rzy ztozq oswiadczenie o spetnianiu wymagari okreslonych w art. 112 ust. 2 wedtug wzoru stanowiqcego zatqcznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.1.2. uprawnieri do prowadzenia okreslonej dziatalnosci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odr bnych przepis6w: Zamawiajqcy nie precyzuje w tym zakresie wymagari, kt6rych spetnianie Wykonawca zobowiqzany jest wykazac w spos6b szczeg6Iny. Za spetniajqcych ten warunek zamawiajqcy uzna wykonawc6w, kt6rzy ztozq oswiadczenie o spetnianiu wymagari okreslonych w art. 112 ust. 2 wedtug wzoru stanowiqcego zatqcznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiajqcy nie precyzuje w tym zakresie zadnych wymagari, kt6rych spetnianie Wykonawca zobowiqzany jest wykazac w spos6b szczeg6Iny. Za spetniajqcych ten warunek zamawiajqcy uzna wykonawc6w, kt6rzy ztozq oswiadczenie o spetnianiu wymagari okreslonych w art. 112 ust. 2 wedtug wzoru stanowiqcego zatqcznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.1.4. zdolnosci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spetni warunki dotyczqce zdolnosci technicznej lub zawodowej jezeli wykaze , ze:w okresie ostatnich 3 lat przed uptywem terminu sktadania ofert albo sktadania wniosk6w o dopuszczenie do udziatu w post powaniu, a jezeli okres dziatalnosci jest kr6tszy- w tym okresie wykonat ustugi odpowiadajqce zakresem przedmiotowi zam6wienia, tj.: specjalistyczne ustugi opiekuncze w miejscu zamieszkania dla os6b z zaburzeniami psychicznymi, na podstawie: a) art. 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 685),b) art. 18 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spotecznej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876),c) Rozporzqdzenia Ministra Polityki Spotecznej z dnia 22 wrzesnia 2005 r. w sprawie specjalistycznych ustug opiekunczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z p6zn. zm.) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywat w ramach jednego kontraktu/umowy wi kszy zakres prac, dla potrzeb zam6wienia powinien wyodr bnic zakres ustugi, o kt6rym mowa powyzej. Jezeli Wykonawca wykazuje doswiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zam6wienia/umowy) realizowanego przez  wykonawc6w  wsp6Inie ubiegajqcych si    o udzielenie zam6wienia (konsorcjum), Zamawiajqcy nie dopuszcza by Wykonawca polegat na doswiadczeniu grupy wykonawc6w,  kt6rej  byt cztonkiem,  jezeli faktycznie i konkretnie nie wykonywat wykazywanego zakresu prac. Zamawiajqcy zastrzega mozliwosc zwr6cenia si   do wykonawcy o wyjasnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowod6w np. umowy konsorcjum, z kt6rej wynika zakres obowiqzk6w czy wystawionych przez wykonawc faktur. Zamawiajqcy zastrzega weryfikacj potwierdzenia nalezytego wykonania prac bezposrednio u podmiotu, na rzecz, kt6rego byty wykonane.2. Wykonawca moze w celu potwierdzenia spetniania warunk6w udziatu w post powaniu lub kryteri6w selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zam6wienia, lub jego cz sci, polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiot6w udost pniajqcych zasoby, niezaleznie od charakteru prawnego tqczqcych go z nimi stosunk6w prawnych.3. W odniesieniu do warunk6w dotyczqcych wyksztatcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia wykonawcy mogq polegac na zdolnosciach podmiot6w udost pniajqcych zasoby, jesli podmioty te wykonajq roboty budowlane lub ustugi, do realizacji kt6rych te zdolnosci sq wymagane.4. Wykonawca, kt6ry polega na zdolnosciach lub sytuacji podmiot6w udost pniajqcych zasoby, sktada, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziatu w post powaniu albo odpowiednio wraz z ofertq, zobowiqzanie podmiotu udost pniajqcego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezb dnych zasob6w na potrzeby realizacji danego zam6wienia lub inny podmiotowy srodek dowodowy potwierdzajqcy, ze wykonawca realizujqc zam6wienie, b dzie dysponowat niezb dnymi zasobami tych podmiot6w.5. Zobowiqzanie podmiotu udost pniajqcego zasoby, o kt6rym mowa w ust.  *.4,  potwierdza,  ze stosunek  tqczqcy wykonawc z podmiotami udost pniajqcymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dost  p  do tych zasob6w oraz okresla w szczeg6Inosci:-zakres dost  pnych  wykonawcy  zasob6w  podmiotu udost pniajqcego zasoby;-spos6b i okres  udost  pnienia  wykonawcy  i  wykorzystania  przez niego zasob6w podmiotu udost pniajqcego te zasoby przy wykonywaniu zam6wienia;-czy i w jakim zakresie podmiot udost pniajqcy zasoby, na zdolnosciach kt6rego wykonawca polega w odniesieniu do warunk6w udziatu w post powaniu dotyczqcych wyksztatcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub ustugi, kt6rych wskazane zdolnosci dotyczq.6. Zamawiajqcy nie zastrzega, ze o udzielenie zam6wienia mogq ubiegac si wytqcznie wykonawcy majqcy status zaktadu pracy chronionej, sp6tdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, kt6rych gt6wnym celem lub gt6wnym celem dziatalnosci ich wyodr bnionych organizacyjnie jednostek, kt6re b dq realizowaty zam6wienie, jest spoteczna i zawodowa integracja os6b spotecznie marginalizowanych.7. Oceniajqc zdolnosc technicznq lub zawodowq, zamawiajqcy moze, na kazdym etapie post powania, uznac, ze wykonawca nie posiada wymaganych zdolnosci, jezeli posiadanie przez wykonawc sprzecznych interes6w, w szczeg6Inosci zaangazowanie zasob6w technicznych lub zawodowych wykonawcy  w inne przedsi wzi cia gospodarcze wykonawcy moze  miec  negatywny  wptyw  na  realizacj zam6wienia.

5.5.) Zamawiajc:4.cy wymaga zlozenia oswiadczenia, o kt6rym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych srodk6w dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

  1. Oswiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitafowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsument6w (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcq, kt6ry ztozyt odr bnq ofert , ofert cz sciowq lub wniosek o dopuszczenie do udziatu w post powaniu, albo oswiadczenia o przynaleznosci do tej samej grupy kapitatowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzajqcymi przygotowanie oferty, oferty cz sciowej lub wniosku o dopuszczenie do udziatu w post powaniu niezaleznie od innego wykonawcy nale:zqcego do tej samej grupy kapitatowej - zatqcznik nr 5 do SWZ.W przypadku wsp6Inego ubiegania si o zam6wienie przez Wykonawc6w oswiadczenie o przynaleznosci lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitatowej, sktada kazdy z Wykonawc6w. Zamawiajqcy nie wzywa do ztozenia podmiotowych srodk6w dowodowych, jezeli: 1. moze je uzyskac za pomocq bezptatnych i og6Inodost pnych baz danych, w szczeg6Inosci rejestr6w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dziatalnosci podmiot6w realizujqcych zadania publiczne, o ile wykonawca wskazat w oswiadczeniu, o kt6rym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp dane umozliwiajqce dost p do tych srodk6w;

5.7.) Wykaz podmiotowych srodk6w dowodowych na potwierdzenie spetniania warunk6w udziatu w post powaniu: - wykazu ustug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jezeli okres prowadzenia dziatalnosci jest kr6tszy- w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiot6w, na rzecz kt6rych ustugi zostaty wykonane, oraz zatqczeniem dowod6w okreslajqcych, czy te ustugi zostaty wykonane nalezycie, przy czym dowodami, o kt6rych mowa, Sq referencje bqdz inne dokumenty sporzqdzone przez podmiot, na rzecz kt6rego ustugi zostaty wykonane, a jezeli wykonawca z przyczyn niezaleznych od niego nie jest w stanie uzyskac tych dokument6w - oswiadczenie wykonawcy; wz6r wykazu stanowi zatqcznik nr 6 do SWZ.-wykazu os6b skierowanych do realizacji przedmiotu zam6wienia publicznego, w szczeg6Inosci odpowiedzialnych za swiadczenie ustug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien, doswiadczenia i wyksztatcenia niezb dnych do wykonania zam6wienia publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacjq o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiajqcy nie wzywa do ztozenia podmiotowych srodk6w dowodowych, jezeli: - moze je uzyskac za pomocq bezptatnych i og6Inodost pnych baz danych, w szczeg6Inosci rejestr6w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dziatalnosci podmiot6w realizujqcych zadania publiczne, o ile wykonawca wskazat w oswiadczeniu, o kt6rym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umozliwiajqce dost p do tych srodk6w; - podmiotowym srodkiem dowodowym jest oswiadczenie, kt6rego tresc odpowiada zakresowi oswiadczenia, o kt6rym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp. - Wykonawca nie jest zobowiqzany do ztozenia podmiotowych srodk6w dowodowych, kt6re zamawiajqcy posiada, jezeli wykonawca wskaze te srodki oraz potwierdzi ich prawidtowosc i aktualnosc.- W zakresie nieuregulowanym uPzp lub niniejszq SWZ do oswiadczen i dokument6w sktadanych przez Wykonawc w post powaniu zastosowanie majq w szczeg6Inosci przepisy rozporzqdzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych srodk6w dowodowych oraz innych dokument6w lub oswiadczen, jakich moze Zqdac zamawiajqcy od wykonawcy oraz rozporzqdzenia Prezesa Rady Ministr6w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzqdzania i przekazywania informacji oraz wymagan technicznych dla dokument6w elektronicznych oraz srodk6w komunikacji elektronicznej w post powaniu o udzielenie zam6wienia publicznego lub konkursie

 

5.8.) Wykaz przedmiotowych srodk6w dowodowych:

Do oferty Wykonawca zobowiqzany jest dotqczyc aktualne na dzien sktadania ofert oswiadczenie o spetnianiu warunk6w udziatu w post powaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z post powania - zgodnie z zatqcznikiem nr 3 do SWZ.W przypadku wsp61nego ubiegania si   o zam6wienie przez Wykonawc6w (dotyczy r6wniez wsp61nik6w sp6tki cywilnej) oswiadczenia, o kt6rym mowa w sktada kazdy z Wykonawc6w  wsp61nie ubiegajqcych si                                                                                                                                       o zam6wienie.

5.9.) Zamawiajc4.cy przewiduje uzupelnienie przedmiotowych srodk6w dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe srodki dowodowe podlegajc4.ce uzupetnieniu po ztozeniu oferty:

- wykazu ustug wykonanych  w okresie ostatnich 3 lat, a jezeli okres prowadzenia  dziatalnosci jest kr6tszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiot6w, na rzecz kt6rych ustugi zostaty wykonane, oraz zatqczeniem  dowod6w  okreslajqcych, czy te ustugi zostaty wykonane nalezycie, przy czym dowodami, o kt6rych mowa, Sq referencje bqdz inne dokumenty sporzqdzone przez podmiot, na rzecz kt6rego ustugi zostaty wykonane, a jezeli wykonawca z przyczyn niezaleznych od niego nie jest w stanie uzyskac tych dokument6w - oswiadczenie wykonawcy; wz6r wykazu stanowi zatqcznik nr 6 do SWZ.- wykazu os6b skierowanych do realizacji przedmiotu zam6wienia publicznego, w szczeg61nosci odpowiedzialnych za swiadczenie ustug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien, doswiadczenia i wyksztatcenia niezb dnych do wykonania zam6wienia publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacjq o podstawie dysponowania tymi osobami.

 

 
   

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiajqcy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiajqcy przewiduje aukcj elektronicznq: Nie

6.4.) Zamawiajqcy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiajqcy wymaga zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiajqcy przewiduje uniewaznienie post powania, jesli srodki publiczne, kt6re zamierzal przeznaczyc na sfinansowanie calosci lub cz sci zam6wienia nie zostaly przyznane: Tak

 

 
   

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiajqcy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiajqcy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiajqcy przewiduje mozliwosc dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie kt6rej dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Wzorem umowy i Ustawq.Wykonawca ma obowiqzek udokumentowac zaistniate okolicznosci powodujqce zmian umowy.Przewidzenie przez Zamawiajqcego mozliwosci wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy nie przesqdza o obligatoryjnosci ich dokonania. Wystqpienie przestanek zmiany umowy b dzie kazdorazowo podlegato szczeg6towej analizie, po dokonaniu kt6rej zostanie podj ta decyzja, co do ewentualnego wprowadzenia zmiany w tresci umowy

7.5.) Zamawiajqcy uwzgl dnil aspekty spoleczne, srodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwict_zane z realizacjct_ zam6wienia: Nie

 

 
   

SEKCJA VIII - PROCEDURA

8.1.) Termin skladania ofert: 2021-02-19 12:00

8.2.) Miejsce skladania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 12:15

8.4.) Termin zwiqzania ofertq: do 2021-03-20

 

ZAŁĄCZNIKI:

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny